Тренингтер каталогы
Құрметті серіктестер!
Сіздерді MSP мектебінің
«Сыртқы өзгерістер жағдайындағы стресске төзімділік»
семинарына шақырамыз!
Кімдер үшін: дәріхана басшылары мен қызметкерлері
Жаттықтырушы: «Медсервис плюс» ҚФК» ЖШС сертификатталған
бизнес жаттықтырушысы Мәдиева Айгүл.
Бағасы: сіздің уақытыңыз және күлімсіреуіңіз.
«Сыртқы өзгерістер жағдайындағы стресске төзімділік» семинары туралы ақпарат:
Біздің семинарда сіз білесіз:
Аудиториясы:
Компания қызметкерлері
Тренингтің мақсаты:
Қызметкерлердің клиенттерге сапалы қызмет көрсету туралы түсінігі мен критерийлерін қалыптастыру. Клиентке бағдарланған тәсілдің және клиентті Компанияның қызметтері туралы толық ақпараттандырудың маңыздылығын түсінуді арттыру.
Тренингтің бағдарламасы:
Клиентке бағдарланғану дегеніміз не? Клиентке қызмет көрсету сапасын қабылдау. Банктегі тамаша қызмет көрсетудің құрамдас бөліктері және қызметкерлердің күтілетін жүріс-тұрысы.
Байланыс орнату және сенімді қарым-қатынас орнату. Клиенттің эмоциялық жағдайын түсіну. «Шағын әңгіме» техникалары – тұрақты клиенттермен жұмыс істеу құралы ретінде.
Жағдай мен қажеттіліктерді диагностикалау. Дұрыс сұрақ қою және клиентті тыңдай білу.
Банктің қызметтері мен бәсекелестік артықшылықтарын таныстыру. Өнімнің қасиеттерін клиенттің түпкілікті пайдасы тіліне аудару, банк пен нақты өнімдердің артықшылықтарын логикалық түрде дәлелдеу қабілеті.
Сұрақтар мен қарсылықтармен жұмыс жасау. Қарсылықтарға жауап беру кезінде жіберілетін негізгі қателер. Қарсылықтарға жауап беру техникалары.
Сатуды аяқтау тәсілдері. Келісімге келу. Бейілділікті қалыптастыру.